fredag 6 november 2009

Trevlig helg


Tänk vad fort en vecka går. Mörkret kommer närmare och närmare, då tänder man några stearinljus och genast känns det bättre och ljusare. Veckan har inte bjudit på så många stora överraskningar.
Har börjat en kurs i glasfusing som passar mig perfekt. Innan denna kurs visste jag inte vad det var för någonting, men nu går det "lätt som en plätt" mycket roligt är det också. Bild på ett av mina arbeten.
Önskar alla jag känner en riktigt skön helg med dessa ord:

Jag är inte rädd för morgondagen för jag
har sett gårdagen och jag älskar nuet.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej.
Vad vackert.Hur gör du detta?Ewa

Elin sa...

men vad kul! snyggt blir det.
men jag har svårt att tro på att det är så lätt som du säger. ett visst mått talang måste man nog besitta iallafall.