måndag 2 april 2012

Nej nu har väl

tanten fått "fnatt" det är väl inte morgon...snarare kväll.
men hon som skriver här har troligen vänt på dygnet.


Vet ni jag tror att hon har tillagat något kött från ett djur som kommer från mig...den marodören!...känner att de luktar massor av olika kryddor.



Hon skulle ha tagit kött från en annan "kompis", men se det passade inte damen...



Kära vänner jag vet att hon är en stor djurvän. Så hon har troligen köpt köttet från en ekologisk och bra gård!

Hon ber mig önska er alla ute i Bloggrymden en fortsatt bra vecka. Glöm aldrig bort att ni alla är unika och värdefulla.( de säger hon alltid)

Dagens Tänk: Det är inte fel att vara clown
bara man vet om att man är det.

Kram Kram och Vink Vink.

14 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Det där såg väldigt spännande ut, örtabordet!
Ha det gott!

Kramar!

Anonym sa...

du goa härliga kvinna. Kramar i massor till dig. :)

Monica sa...

Påskalammet, kanske?
Ha en fin påskvecka, kram från din namne i söder!

Birgitta sa...

Lamm är ju för gulliga. Minns när vi hade får och då lammen föddes var det alltid ett vårtecken.
Inget vidare skönt väder ute nu, det blåser kalla vindar.
Önskar dej också en skön stilla vecka.
Kram Birgitta

Polargrevinnan sa...

Härligt med gästbloggare och du verkar var rätt känd.
Lammstek med alla de härliga örterna, det vattnas i munnen.Ha det bra.
Kram Viola

Tre Tanter sa...

Glad Påsk önskar...Tre Tanter.

Villa Ryttarängen sa...

Gott! Påsklamm får det lov att bli här med. Vilka härliga kryddor du har förutom de 5 du ska ge ägg till. Kram från mig och du ska inte heller glömma att du är unik och värdefull. Tack snälla du för alla varma ord hos mig och allt beröm. Det känns alltid bra. Jag är säker på att vi skulle ha massor att prata om över en kopp kaffe i solskenet. / Pia

Irenes tavlor sa...

påskgris...nääää, även om jag ätit kompisen idag så gäller lammet i påsk, men jag är glad om jag slipper se en bild på det söta lammet innan middagen, kramen..

Oljekritan sa...

Kram kram vink vink och knorr på svansen..glad påsk till dig med/Karina

eWa sa...

Känner doften av örtabordet ända hit ! Kramis

A House With A View sa...

Aha, det blir god lammstek till påskmiddag!!! Det låter ju supergott måste jag säga!! Vore kul om du tar lite finfina kort på dina goda middag sedan så att vi får lite mattips:))) Själv funderar jag på färsk lax i ugnen till påsk, det går alltid hem här, alla gillar det:) Hmmm, kanske borde tänka om för det där örtabordet såg verkligen inspirerande ut:)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Ninja sa...

Har någon kapat bloggen? Nåja, eftersom någon är middagsgäst såå....är det helt okay :)

messan sa...

Självklart vill man bara äta glatt kött och den här grisen ser go och glad ut...perfekt:)

Njut njut av veckan:)!
Kramar till dig

anneli sa...

Vilket inbjudande örtabord !
hittade hit via pettas ;-) Alltid kul läsa nya intressanta bloggar.
Ha en härlig dag!