måndag 23 maj 2011

Hemma!

Är nu åter i kära gamla Swedala. Underbart vackert land vi har förmånen att bo i. Skirande grönska mötte oss, trädgården hade börjat "vakna"....äppelträden i blom, syren & rododendron som visade sina underbara färger.....underbara dofter.....vilken lycka.








Min "hurtgubbe"....sprang Göteborgsvarvet i lördags till förmån för Barncanserfonden!
Jag är såååå stolt! och han är sååååå duktig!
Vi avslutade med en middag på 12:e våningen på Sky-Bar Riverton Hotel.
Underbar mat, personal och utsikt.






Måste bara.....visa mitt senaste fynd....har tyvärr "mani" på handväskor.
Denna köpte jag i Spanien och designad av ANNA&ROBERT.....kolla den stora rosen...







Hoppas att ni alla ute i rymden har det bra och glöm aldrig bort att ni alla är värdefulla.

Dagens tänk: Håll huvudet bland molnen, fötterna på jorden-
och hjärtat i mitten för att balansera dem båda.







Tjingeling.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, den väskan gillade jag! Och visst är Sverige som bäst på försommarn och sommarn.
Hulda

Polargrevinnan sa...

Jag tittar bort när jag passerar väskaffärer.
Ha-begäret kan väckas. Verkligen tjusig är din väska.
Visst bor vi i ett vackert land och särskilt så här på försommaren. Och inga översvämningar och inga vulkaner som spyr ut aska.
Ha det bra.
Kram Viola

bakom berget sa...

Välkommen hem! Vilken läcker väska du hittat.
Nu kan du njuta av försommaren i din trädgård och bara ha det bra. Här har det regnat på förmiddan men nu tittar solen fram och det doftar underbart ute.
Ha en fin vecka! Kram Åsa.

Camilla sa...

Ja, Sverige är verkligen fantastiskt!!!
Väskan är ursnygg - VILL HA!
Dagens tänk är 10 poäng - som vanligt!
Ha det gott

Renée sa...

Säga vad man vill om Sverige, den svenska sommaren är svår att slå!

Oljekritan sa...

ja vi ÄR Värdefulla..det känns mycket starkt just det....Välkommen hem, vad fint att det är så fint när ni kom hem..syren och hägg..Fint hus du bor i..Kram karina

Ingela sa...

Lika roligt och spännande som det är att ge sig ut på resa lika härligt att komma hem igen! Instämmer helt fullt och fast. Det ser väldigt mysigt ut där du bor!

Snygg väska!

Tänker Ingela i Skåne

Ninja sa...

Wow vilken väska.....har inget direkt väskdille men det är helt klart bra att ha :)

Birgitta sa...

Vilken häftig väska. Gillar den. Jag är ganska tokig väskor också.
Så fint det blommar hos dej. Jag får vänta lite på syren och äppelblom. Men den som väntar .....
Nu får du vara rädd om dej också.
Kramisar Birgitta

Mina dagar sa...

Väskan jag säger bara väääääskan är så jädr....s snygg!!!!!!!!
Måste skrolla ner och se var ni har varit!

Sköt om dig
Kram Eva

Monica sa...

Ja, nu är naturen som vackrast! Ni gjorde absolut rätt i att komma hem vid den här tiden!
En så spänstig man du har! All heder åt att springa för barncancerfonden!
Ha det så skönt med den fina utsikten över Vättern!
Kram,kram från namnen!

bokhyllan sa...

Visst är det vackert nu på försommaren! Det är en härlig tid vi har.
Tittade länge på din nya väska. Fin är den!!!
Kram till dig.

A House With A View sa...

Huuuur snygg väska som helst!!! I like!!!! Och verkligen en hurtig make du har, och varm i hjärtat som springer för cancerfonden! Låter som ni haft en helt underbar middag på hotellet :)))) Och vilket fint hus ni har, gillar trädgården jättemycket! Snälla Monica visa lite fler bilder från den :))

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Inger Marianne sa...

Lyckliga du som har en villhaväska, den är hur snygg som helst. Jag älskar också Väskor m. stort V.
Kram.