måndag 16 maj 2011

Ho ho i Swedala

det är "bara" jag som vill meddela att jag överlevt min födelsedag.....
Men oj,oj vad mycket suprise, suprise det varit.......





Här bor vi och här hade jag mitt stora kalas för alla min vänner.....




Nu ligger jag så här i några dagar.





Festen är slut och nu njuuuter min man och jag. Vackert väder och solen lyser över oss. I dag cyklade vi längs stranden.....njöt av att höra vågornornas skvalp.


Tack snälla ni för alla Grattishälsningar!


Här kommer faktiskt lite vackra bilder på blommor & vackra hus... som JAG tagit......de ni...












Önskar er alla en fortsatt skön vecka och glöm aldrig bort att ni är värdefulla.



Dagens tänk: Det är inte hur gammal du är, utan hur du är gammal.





Tjingeling

12 kommentarer:

Ninja sa...

Är du på Mallorca? Det är precis ett år sedan vi var där och det är ju helt underbart så här års.....njut!

Birgitta sa...

Men kära du, har jag missat din födelsedag. Det var inte meningen. Så jag säjer GRATTIS i efterskott. Ser att dagen var bra på alla sätt och vis.
Var rädd om dej och njut av livet.
Kramisar Birgitta

Oljekritan sa...

grattis...i efterskott...vad fint ni har det..Njut..och var värdefull..för det har du lärt mig..

♥ Carina ♥ sa...

Så härligt ni verkar ha det. Fortsätt njut och må och grattis i efterskott :)
Kram

Monica sa...

Vilken pampig födelsedagsmottagning du måtte ha haft i det slottet...
Ha det så gott i värmen!
Måndagskram, Monica

Camilla sa...

Vilka fantastiska bilder du tagit!
Jag hade sååååå gärna också varit där.
Sköt om dig och passa på att njuta i fulla
drag - fast det verkar du redan att göra.

Herr Nilssons Fru sa...

Snyft..här sitter jag o gråter o känner mig så eländig. HUR KUNDE JAG ha så mycket omkring mig i helgen att jag glömde min favoMonikas stora födelsedag?? fy vad jag skäms, men är samtidigt så glad att läsa att Monikas dag blev så fin o underbar "utan mig". Nu ska jag sjunga.
Monika, du får förlåta mig, för att jag glömde dig.........nu har jag bundit en vacker krans, med blommor o blader till dig för att du ska förlåta mig. Trots detta ser jag att du haft en underbar födelsedag på en underbar plats i världen o det gör mig så glad o lycklig.
Du är bäst!!!!
Kramiz Kramiz från lilla jag.

Herr Nilssons Fru sa...

och...ETT STORT GRATTIS I EFTERSKOTT!!

bokhyllan sa...

Så härligt ni har det!
Kramar!

Renée sa...

GRATTIS! Vad underbart det ser ut, hoppas du bara ligger där och blir uppassad hela tiden, KRAM!

Cia40 sa...

Ho,Ho...På dig, vännen....Du ligger väl inte under sandslottet, ...Efter allt födelsedastohej...hihi...

Jag tror dock vännen min, har det
underbart i fjärran land...
med glaset i sin hand...

Ligger i solen och gassar...
medans någon henne upp passar...

Blir brun som en pepparkaka...
För törsten en drink nog smaka...

Tro nu inte jag är avundsjuk...
Skickar istället slängpuss
till din kind så mjuk...

KRAMAR till dig, och ha det... UNDERBART...L...Cia:)

Ninja sa...

Önskar dig en toppensemester och ser fram emot bildbevis ;)