fredag 5 februari 2010

Laddar batterierna


I kväll har min älskade man och jag haft en riktigt skön kväll.
Ätit lite gott, talat om veckan som gått, men fram för allt laddar vi batterierna inför morgondagen. Då kommer några vänner hit på kvällen o vi ska ha julgransplundring.
Ja, ni läste helt rätt. Vi har nämligen vår underbara julgran kvar: med glitter och hela "kittet". Den har varit så grön o grann i stugan & vi har inte haft hjärta att slänga ut den. Men i morgon kväll sker det med dunder o brak! Dans kring granen & allmänt trams- det kan vara skönt att ha barnasinnet kvar.
Önskar nu God natt med följande:

Hjärtat får aldrig rynkor.

2 kommentarer:

Ninja sa...

Natti,natti!

Marie-Louise sa...

Först vill jag tacka för dina ord inne hos mig, Monica. Sedan vill jag bara säga att jag hoppas er en underbart kul och skojig kväll ikväll i glada vännerslag. Barnasinnet får man aldrig tappa.
När jag fotograferar så viar jag, förr hade jag ingen hobbby att vila i utan jag drunknde i arbetet. Därav befinner jag mig där jag befinner mig. Nu har jag hittat något som jag kan vila i och ladda energi med. Så det är ingen press. Men tack för din omtanke. Kram