tisdag 16 februari 2010

olivolja


Godmorgon kära vänner. Idag bär de av ut på landet till en gårdsbutik.
Där ska de inhandlas oljor och annat "smått o gott" De driver en egen gård med ekologisk odling av både frukt, grönsaker, bröd, inläggningar, juicer m.m.

Detta gör jag tillsammans med en väninna. När vi handlat ska vi ta en skogspromenad och efter det åker vi till ett annat ställe och lunchar. Ja, ha då kommer den promenaden att inte "ge mycket" för lunch stället har såååå god/mycket mat.

Önskar en trevlig dag.

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Vilken härlig dag du verkar ha haft. Jag hade också det. Promenad i friska vädret med Conny och lunchen bestod av en härlig fiskgryta/soppa med saffran. Hur god som helst. Vad jag fick inspirationen ifrån. Det händer saker runt mig, min dotter har börjat träna, min syster är motiverad. Så det ena ger det andra. Jag blev också motiverad att hänga på. Kram på dig.

Ninja sa...

Nä men det kanske går jämnt upp!