söndag 8 augusti 2010

Har lämnat




fotspår i sanden i Båstad, Torekov....ja, hela Bjärehalvön.


Underbar helg tillsammans med vänner.




I ett strålande solsken blev jag hämtad av en vän och vi åkte över fälten i en


"nercabbad" limegrön bil.......


högsta volym på Leonard Cohen som sjöng :


Dance Me to the end of love....




Tror ni att jag njöt.......*fniss*.......blundade & tårarna rann på min kind av glädje.


PS: är min största idol & skall se/höra honom live på torsdag i Göteborg.....




Hoppas att ni alla har det bra & ni har väl inte glömt att ni alla är värdefulla.




Dagens tänk: Lyckan är gjord för att delas.

16 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Han är en av mina favoriter också! Ja, glädje tårar smakar gott!
:)

A House With A View sa...

Vad roligt att du haft det så trevligt!! Har glömt att kommentera sängborden, kul att du fann inspiration i de jag har. Kan vara så att de inte ser exakt likadana ut på Mio längre, men åtminstone snarlika. Mina möbler har några år på nacken och jag vet att de ändrat i Wilma-serien. Lycka till!

Kraamizar aka

Mor Tuta sa...

Du verkar haft några fina och härliga dagar.
Åka nercabbat ser härligt ut, med vinden som rufsar om i håret.
Ha en skön vecka
Kram Birgit

Så som livet är sa...

Vilken LYCKA!!!
Fortsätt!!!
Kramar

Cia40 sa...

SKÖÖÖÖNT, å höra, att du kom helskinnad hem...hihi
Först en fartfylld resa på tvåhjulat, SEN, nercabbat med en limegrön dröm!!!!:)
När du till detta lyssnat på ,Dance me to the end of love, är resan fullkomlig!:)LYCKA!:)
BÄSTA KRAMEN, Cia:)

Renée sa...

Åh vad kul att du får se/höra din största idol! Själv så har jag faktiskt aldrig varit på konsert. Lyssnar inte så mkt på musik längre. Jag kan bli lite stressad om jag har en massa olika ljud i bakgrunden så när barnet är borta är det VÄLDIGT tyst här! Konstigt vad man ändrar sig, sån var jag nämligen inte förr... Hoppas du får en underbar kväll...kramis!

Livsnjutaren sa...

härligt det låter, skönt att ni inte hade regn då;)

Anonym sa...

Vilken resa! Wow!!

Mimmione sa...

Leonard Cohen åh han är bra....

Stina sa...

HJÄLP!!!! Jag har blivit stucken av jordbin, har mellan 25-30 bett och det gör så grymt ont....men jag tror jag överlever :)
Har du nåt tips? Har smort på nån sorts kortisonsalva och det lindrar en aning. Blev nog mest rädd och fick smått panik, det är inga trevliga djur precis... Är hemma igen nu...och vilket välkomnande jag fick..haha..
Cohen är kanon, brukar lyssna på honom när jag ligger i badkaret, tänder ljus och myser riktigt länge. Det blir säkert en fantastisk kväll i Göteborg och det är väl inomhus så ni behöver inte tänka på det här med regn och åska...
Ha de så himla bra kära du, vi hörs... Massor av kramar från en något rödflammig och svullen bloggvän i söder :)

Cia40 sa...

Hej vännen !!!:)
Skickade ett litet mail , hoppas det fungerar!:)
KRAMAR Cia:)

Anonym sa...

Leonard Cohen, han är braaaa. Och inte skulle jag tacka nej till en åktur i en läcker cab! Vilken lyckotjej du är.
Hulda

Marie sa...

Hej vännen. Haft myyyyycket omkring mig så kommentarerna från mig har inte precis haglat de senaste dagarna ;-). Mmmmmm Cohen ja. Avis absolut inte hur kan du tro det "fniss". Hoppas du och Lufsen får en kanon upplevelse på torsdag i Götet. Kram och puss på kinden :-)

Snäckskalsdalen. sa...

Härligt!
Kul med konsert med honom.
Agneta kram

Polargrevinnan sa...

Lyckost - live med Cohen. Jag gillar caben, härlig färg.
Du hade gissat rätt på resan i min blogg. Indien var rätt, se bloggen. Jag hör av mig.
Ha en fortsatt trevlig vecka.
Kram Viola

Stina sa...

Nja, sovit har jag inte direkt gjort, det värkte ordentligt vill jag lova, men nu känns det hyfsat och betten är inte lika svullna längre.
Jag är inte väl inte riktigt hemma egentligen, det vill säga inte i min lägenhet. Jag befinner mig fortfarande på landet och stannar här så länge det bara går. Det har blivit ganska mycket farande den sista tiden och tyvärr inga speciellt angenäma utfärder, men sånt är livet...
Och nu ska jag strax bege mig till stan och avlägga visit på AF. Ha det så gott vännen... Kramiz