fredag 28 maj 2010

PS till 25/5, mer att välja på...


Kom att tänka på att den som vinner får själv välja vilket smycke som passar!
Inlägget från 25/5 är det som fortfarande gäller + att ni här har några till att välja på ang. färg, storlek, form......Det "blå" ligger också med här på bilden.
Kommer "lägga" ut vem som vinner på lördag kväll.

Dragning sker som sagt lördag den 29/5 men ny Notarius Publicus är utsedd:
vår "extra krydda" i Stockholm. Ni ska få bildbevis på när han drar sedan!
Vi åker nämligen till Stockholm tidigt i "ottan" imorgon & blir där några dagar.

Orsak till detta snabba beslut: vi "talade" i telefon med hjärtat igår. Han är inte fyllda 2 år, men munnen går & allt förstår vi inte! Men när vi talade med honom så gick han & kikade i brevinkastet om vi var utanför.....våra hjärtan smälte och vi mååååååste bara få träffa honom.

Nu önskar jag alla en skön helg och glöm aldrig bort att ni är värdefulla.

Dagens tänk: Lev i dag, morgondagen vet vi inget om.

8 kommentarer:

Fru Venus sa...

Nu har jag missat når, måste gå tillbaka och kolla! Ha en trevlig resa :-)

Fru Venus sa...

Nu minns jag!! :-) Jag vill ha det röda med guld! Ingen överraskning var? Ha ha ha...

Stina sa...

Jaså, ni ska ge er iväg igen... Det gör ni fullständigt rätt i, det gäller att passa på. Snart är lill-killen tonåring och har inte tid med er längre. Det där med telefonen är nog en gåta för de små....och min katt...hon fattar inte varför matte sitter och pratar i den där grejen och stångar pannan mot den för att jag ska uppmärksamma henne istället.
Ha en riktigt bra dag vännen... Nu ska jag göra mig färdig och bege mig till badhuset för en sista vända i bassängen. Vi hörs! Kramar i massor.

Gafflan sa...

Ha en härlig helg du också!
Bra "dagens tänk" det passar alla dagar tycker jag :D
Kram.

Tigris Predikantan sa...

Spännande att se vem av de tävlande som vinner ... och vad de väljer, för det får vi se sen eller?
Lycka till i Stockholm, smält inte bort bara! *ler*!

Monica sa...

Ja, då förstår jag att ni måste åka (har ju själv barnbarn...)! Du är så generös med dina underbara smycken! Men jag gillar fortfarande det blå bäst. (Jag fyller år den 30:e maj, så det vore ju världens födelsedagspresent om jag vann!)
Ha en skön tid med barnbarnet!
Kram, Monica

Gudrun sa...

Jamen du, så gullig han är, förstår att ni har abstinens. De är ju guldklimpar barnbarnen.

Önskar er en härlig helg.

Mor Tuta sa...

Jag gillar den röda, om utifall att....
Ha det sååå gosigt med "kryddan", guldklimpen
Kram vännen