lördag 8 maj 2010

Shopping


Håll i er vänner, av mitt "bus" blev det shopping dag. En väninna ringde på morgonen & vips satt vi i bilen och färden gick till ett shopping-center utanför vår stad.
Oj,oj där blev det handla av.....under tak....massor av "olika" affärer. Två helvilda damer. En sak har jag kommit fram till: när man inte är ute efter något speciellt hittar man ALLT !!!
Det var MÅNGA kassar med hem!

Min älskade man var klädd i regnkläder ute i trädgården.( han har jobbat där nästan hela dagen) Vår vackra damm var rengjord & på slagen. När han såg mig komma skakade han bara på huvudet...!!!! Det är väl kärlek?

Önskar nu alla en fortsatt trevlig kväll med följande:

Den högsta lyckan i livet är att bli älskad för den man är,
eller ännu hellre - trots den man är.

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Håller med dig om, att bli älskad trots den man är, är den högst lyckan. Vilken trevlig dag du fick, alltid lika kul att shoppa. =) Min har varit lugn, kanske fööööööör lugn. Känner mig lite rastlös. men men, ny dag imorgon. kram på dig och god natt vännen.

Stina sa...

Vilken delikat middag du lagade till mannen din...men det är han verkligen värd efter att ha kämpat i trädgården hela dagen, i detta hemska vädret. Och du har shoppat loss ordentligt - ja, det gäller att passa på när köplusten infinner sig. Visst är det så att man aldrig hittar något när man måste...då är det oftast bara en plåga att gå runt och leta...inget kul alls. Det är ju nu på våren det är som roligast att handla både kläder och skor, till hösten känner åtminstone jag att det gamla duger precis lika bra.
Vad trevligt med besök...hoppas de kommer fram som de ska...med tanke på askan..
Ha det så gott vännen... Nu ska jag mumsa praliner, som förresten är inköpta på Chokladbiten här i stan (mer info finns på www.chokladbiten.se ) Massor av kramar till dig...