torsdag 13 maj 2010

Stängt pga resa


Kära vänner, batterierna är laddade & imorgon kl 6.00 åker vi till Köpenhamn.
Det gör vi tillsammans med ett par vänner - nu tar vi BIL! när vi senast var ute o reste(Berlin)så var det stoooooora problem att ta sig hem pga askan som for runt i himlavarvet.
Vi börjar med att stanna på konstmuseum Louisiana, som är/ligger otroligt vacker vid havet mot Köpenhamn.Där vi också skall äta lunch. Sedan drar vi vidare ner till den stora staden och blir där till måndag.

Önskar nu alla en fortsatt skön helg.

Kvällens & Helgens tänk: Det förflutná är alltid förlorat för dig,
och framtiden är ännu inte din.
Nuet är den enda tid du äger.

5 kommentarer:

Stina sa...

Misstänker att du lägger dig tidigt idag så jag passar på att önska er en riktigt trevlig resa redan nu. Köpenhamn är en underbar stad, jag älskar att åka dit. Eftersom jag är urskåning känner jag mig nästan mer som dansk än svensk... Ni kommer säkert att ha hur kul som helst tillsammans med vännerna, vad ni än hittar på...det finns ju massor att göra.
Ät, drick, fira och ha det så himla gott du bara kan! Massor av varma kramar till dig....

Fru Venus sa...

Hoppas ni har en underbar resa, ät ett smörrebröd med räkor för mig med :-)

Jn sa...

Ha en underbar resa och en trevlig födelsedag (du är ju i Köpenhamn på födelsedagen) Kram J

Mor Tuta sa...

Ser att du börjar på ett nytt år, så jag säger GRATTIS. Hoppas du får ett fint nytt år.
Välkommen hem igen efter en skön resa, utan askmoln!!!
Kram Birgit

Stina sa...

Välkommen hem vännen...jag har saknat dig sååå mycket. Trist med vädret...vi har haft, och har fortfarande, precis samma som ni råkade ut för. Nåja, tror säkert att ni kunde roa er lika bra ändå, men visst är det trevligare om solen skiner än när regnet öser ner. Ha nu en skön kväll och sov så gott i din egen ljuvliga säng inatt :)
Kramiz....