onsdag 2 juni 2010

Vad sägs om detta....???


Godmorgon vänner, vaknat till en underbar sommardag! Äntligen har även vi fått den stora äran av att se solen & känna värmen. Härligt och därför tycker jag att denna bild passar bra för dagen....vad säger ni? Är den inte söt? Så dagens tema blir njutning. Det innebär både ute & inne. Skall göra 20 inbjudnings kort till en väninna som ska ha en sommarfest. Så jag får "klura" ut något trevligt.....lite har jag redan i bakhuvudet.....sedan skriver jag med kallografi text (blir sååå vackert då).

Nu önskar jag er alla en underbar dag & glöm inte bort att ni ALLA är värdefulla.

Dagens tänk: Min bästa vän är den som tar fram
det bästa hos mig.

8 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Blå himmel, solstrålar, barnaljud ... vacker dag och många måsten ... dock är fredag den viktigaste dag ... då lämnar liten gymnasiet och skall ut i den riktiga början av vuxenlivet: nu blir liten "ungvuxen"!
:)

Polargrevinnan sa...

Hej du livsnjutare!
Letade efter bilder och så plötsligt dök din blogg upp???
Har läst hos dig, här verkar det trevligt.
Spindeln som kryper omkring oroar mig, den håller väl sig i bloggen.
På återseende.
Kram Viola

Felix sa...

Åh, så söt liten kisse! Skulle nästan kunna vara Tiger som kattunge... Roligt att du tittar in på min blogg!

Soliga försommarhälsningar
Elisabet

Ninja sa...

Jo, man måste åka till Stockholm och ta med sig solen :)

Mor Tuta sa...

Vilken söt kisse du hittat.
Lycka till med dina kort, du har många järn i elden du..
Kramis Birgit

Tigris Predikantan sa...

Om blivande student är kolugn så är jag ... motsatsen! Så konstigt ... nästan overkligt ... *ler*

Monica sa...

Ja, nu har solen äntligen kommit till oss i Skåne, också! Härligt! Igår regn och rusk men idag solsken och 8-10 grader varmare...
Kram, Monica

Stina sa...

Hejsan vännen... Jag hade en fantastisk dag igår tillsammans med min svägerska. Skönt att vara inomhus i varma bad och bastuånga när det regnar och blåser ute. Tyvärr mår jag inget vidare för tillfället, vill helst bara sätta mig ner och storgråta...men det lossnar liksom inte. Jag har ingen lust att skriva för det blir bara så fruktansvärt deppigt och trist, inget jag vill utsätta andra människor för. Jag stoppar ett tag....tills orden faller på plats igen.
Ha det gott, jag tänker på dig.... Massor av kramar till dig...