lördag 24 april 2010

Blivande konstnär?


Godmorgon vänner, vaknar till en solig men kylig dag. Skönt att denna helg vakna i sitt i eget hem. Förra helgen vaknade vi i Berlin. Nästa helg åker vi till Stockholm och besöker den blivande konstnären? "kolla" tungan - rätt i mun....

I dag ska vi njuta av dagen och varandra min älskade man och jag.
Önskar er alla en bra dag & glöm inte bort att ni är värdefulla.

Dagens tänk: Kärleken är en späd planta. behandla den väl, var omtänksam om den och
den kommer växa sig stark och påverka hela ditt liv.

5 kommentarer:

Ninja sa...

Godmorgon! Inget fel på känslan där inte :) Jag är intresserad av ett hängsmycke som jag givetvis betalar för. Du vet ju redan att jag är blå :)....jag klär i svart, lila, kornblå, rött, mörkgrön m.m. är en riktig vinter enl färgläran. Det ska vara ett halsgropssmycke....som inte nänger för långt ner...
Du har säkert något som passar...
Ps. Du kan säkert sälja smycken plus annat över bloggen.....det finns en funktion lägga till sidor.....där du skulle kunna ha en liten nätbutik om blogger godkänner det. Annars gör du en hemsida med dina saker och länkar härifrån. Be din kreativa son fixa något när du är i Stockholm! Kram

Stina sa...

Han verkar ha fått in den rätta känslan i penselföringen :) Jag håller med Ninja; öppna en butik på nätet!
När det gäller kissen....ja, jag vet vad mitt hjärta hade sagt.. Du får väl prata med grannarna, vill de att ni ska ta hand om henne tycker jag att ni ska göra det. De kan väl ställa upp som kattvakt när ni åker iväg, det borde inte vara några problem om ni är överens.
Du får hälsa mannen din, kul att han gillade mitt inlägg...tack, tack...
Ha det så gott i trädgården idag! Här är också sol och lite kyligt. KRAM, KRAM!!

Marie-Louise sa...

Vilken fokusering och koncentration, här ska det målas kan jag lova =). Vilken härlig bild och kille. Håller du på och bli med kisse? Jag har förstått att du har en grannkisse som kommer och hälsar på. Berätta! När det gäller dina smycket så håller jag med föregående talare här ovanför. Du borde ha en liten bloggbutik här på nätet. Du skulle nog eventuellt få lite mer att göra, för jag tror att dina vackra smycken skulle försvinna i ett nafs. Om du säljer dem så är jag intresserad av ett sånt där svart hänge med guldglittrigt skiftande i regnbågens färger i mitten. Det är så vackert. Det skulle bryda min hals så fint. =) Skönt att ni har en helg för varandra den här helgen, här är också soligt men lite kyligt. C kommer snart och vi ska kanske åka ut och promenera lite vid mälaren. Du förstår att kameran kommer vara med!!! =) Vi träffas när vi har möjlighet, båda kämpar vi med att komma tillbaka till arbetslivet, så mycket vila behöver vi båda, så nu är det ett bra tag sedan vi sågs. Men idag så ska vi träffas som sagt. Gullhönan min, det är så skönt att du bryr dig om mig. Ta hand om dig nu och din kära man så hörs vi senare. kramar i tusen från mig.

Tigris Predikantan sa...

Han verkar LOVANDE!
:)

Märta sa...

Vilken underbar liten konstnär, stor koncentration! Tänk att jag har förmånen att få arbeta med dessa små individer varje dag, se allt härligt de kan och gör.
Går den här lille mannen på förskola, är det möjligen en Reggio-förskola?
Ha en skön helg!
Märta