onsdag 14 april 2010

"Stängt på grund av resa"



Vänner, nu har mörkret även kommit till min lilla stad.
Sängen väntar....för i morgon tidigt, tidigt reser min man & jag till Berlin.

Vi har varit där flera gånger & staden har alltid något nytt att erbjuda.
Eftersom vi båda är mycket intresserade av konst, historia, arkitektur har Berlin blivit vår stad.

Göm aldrig bort att ni är värdefulla. Var rädd om er! Återkommer när jag kommer hem.

Avslutar med: Man behöver inte flyga högt,
om man flyger med den man älskar.

6 kommentarer:

Stina sa...

Nejdå, samma gamla vanliga skruttkamera, det beror nog mest på avståndet att det ser annorlunda ut. Lokaltidningen här heter "Ystads Allehanda", den täcker sydöstra delen av Skåne.
Jag är ledsen, riktigt ledsen, men det går förhoppningsvis över...

Ha det så gott vännen, tänker på dig...
Kram & go´natt!

Ninja sa...

Härligt, ha en alldeles underbar vår och konstresa.....snart nog är det min tur!

Mor Tuta sa...

Ha en riktigt skön resa och njut av "er" stad. Välkomna hem sedan med mycket i bagaget.
Kram Birgit

Stina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Stina sa...

Jo, jag vet att du är bortrest, men jag kan inte hålla mig härifrån :)
Tunnan efter dina kommentarer betyder att du kan göra som jag har gjort här ovan, nämligen ta bort den...

Ninja sa...

Skönt att du hann iväg innan orosmolnet!