tisdag 20 april 2010

Butiken öppen!!!


Butiken öppen men innehavaren är trött.....måste nu under dagen samla ihop de få "grå" jag har kvar i min hjärna. Men kommer att återkomma under dagen.

Har MYCKET att berätta!!!! Ni kan bara inte ana vilket äventyr vi varit med om.
Det var som min man sa innan han gick till sitt arbete nu på morgonen: "detta kan bara hända oss"

Önskar alla en bra dag och ni har väl inte glömt bort att ni alla är värdefulla.

Dagens tänk: Riktiga vänner är de som träder in när övriga världen träder ut.

PS: Magnolian var i full blom i Berlin.

5 kommentarer:

Stina sa...

Välkommen hem!!!! Gott att ha dig här igen :)
Förstår att du har mycket att berätta, det ser jag fram emot. Jag har just nu strömavbrott, kör på batteri och mobilt bredband, måste spara på energin om det skulle bli långvarigt. Vi hörs senare.... Kramis på dig!!

Tigris Predikantan sa...

Åh så vackert! Håller fullständigt med om "vän"-orden!
:)

Marie-Louise sa...

Välkommen hem vännen, jag väntar med spänning att få höra om ditt äventyr. Tack för dins fina ord inne hos mig, du är för söt. Men jag tycker att jag blir bättre att fotografera om jag får säga det själv. Övning ger färdighet som man säger. =) Idag ska jag ut och leta vitsippor. Får se om jag hittar några. Men gud så fint trädet är, ja magnolia är vackert med sina blommor på nakengren. Nu ska du få se.... 1000*kramar från mig till dig, det är så skönt att du är hemma igen. Jag har saknat dig, vännen.

Ninja sa...

Undrade just hur det gått för er.....men du har rätt det är nog kaos överallt. Vi får vänta till nästa år helt enkelt....

Mor Tuta sa...

Välkommen hem, väntar med spänning att få läsa hur ni haft det.Har faktiskt saknat dina inlägg när du varit borta.
Kram Birgit