tisdag 13 april 2010

Tacksam


Nu är det mörkt ute, och dagen går mot sitt slut. Trevligt hade vi i kväll hos vår granne & jubilar. Vi bor på en gata där vi drar ner medelåldern en aning.
Många av husen har gått i arv till söner eller döttrar. Men det har börjat "smyga" sig på lite av den unga generationen. Så vid vissa hus kan man nu både se & höra barn som leker på gatan. Roligt tycker vi!

Men dagens roligaste händelse: vi fick idag veta att två "extra kryddor" kommer till hösten. Tror ni att vi är stolta, glada, tacksamma?

Önskar er nu God Natt med följande: Ibland är det de minsta människorna
som hyser den största kärleken.

3 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Ooo, då får jag passa på att gratulera. Vad underbart det måste vara med små kryddor. Jag har nog några år kvar tills de rammlar in här. Men vad jag ska njuta då eller om. =) God natt kära vännen, sov gott och vakna till en ny underbar dag. kramar om dig med sömniga kramar.

Stina sa...

Vad kul med fler kryddor...tvillingar på G eller..??
Tackar för alla snälla, värmande, uppmuntrande ord - de hjälper mig ska du veta...
Jäpp, det är Arbetsförmedlingen jag ska till, vi har gruppträff imorgon.
Skulle inte tro att mannen i fråga har lust att betala mina räkningar, vet inte om han ens har lust att träffa mig.
Nä, nu ska jag knyta mig så jag kommer upp i tid imorgon. Sköt om dig och sov så gott! Kramar i massor från mig och Ester!!

Tigris Predikantan sa...

Så ock hos oss! Det blir mycket trevligare så: villaområde med olika generationer!
:)