lördag 10 april 2010

Tacksamhet.


Är nu åter i hemmets trygga vrå. Dagen D är över och mitt huvud känns så tomt....
Vilken lycka att min högra hjärnhalva(kreativa) fungerar ibland. Det visade dagen!
Jag har inget med mig hem! Allt är borta......lite sorg känner jag.....konstigt...kommer att sakna vissa saker. Men samtidigt känner jag en STOR TACKSAMHET o ÖDMJUKHET. Jag hoppas från mitt innersta att det kommer till glädje för andra. Tack, tack, tack.

Vänner, slutar nu dagen med följande tänk:

Tacksamhet är hjärtats minne.

3 kommentarer:

Stina sa...

Jag blir så himla glad för din skull, men jag är inte speciellt förvånad, allt du gör är otroligt vackert. Jag förstår verkligen att alla ville ha dina fina saker, inte konstigt alls. Ta dig nu nåt riktigt gott i soffan och njut av dina framgångar. Och tavlan här ovan...har du målat den också? Jag älskar färgerna, såååå underbar... Bamsekram till dig från mig :)

Mor Tuta sa...

Grattis till en lyckad dag.
Kram Birgit

Ninja sa...

Tänk att vi hade samma D-day. Även om jag inte ställde ut mina egna saker. Faktiskt nästan roligare att arbeta för andra, speciellt min målgrupp! Vernissagen blev lyckad, mycket folk kom och tittade, redan första dagen har vi sålt så pass mycket att det täcker våra utgifter!