tisdag 16 mars 2010

Ny dag


En ny dag & nya förutsättningar. Gårdagen började "trögt", men "vips" med lite extra guldkant på tillvaron blev slutet gott. Unnade mig massage,träffade intressanta människor, åt gott m.m.

Tänker idag använda den högra hjärnhalvan & fortsätta på en akvarell som jag påbörjat för läääääänge sedan.

Dagens tänk:
Det förflutna är sedan alltid förlorat för dig.
och framtiden är ännu inte din.
Nuet är det enda tid du äger.
Använd den väl.

PS: Ni vet väl att ni alla är värdefulla!

3 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Vi behöver påminnas om och om igen om att det bara är nuet vi äger så det är bäst vi gör det bästa av det. Hoppas du har haft en trevlig dag med din målning. Skulle också vilja ägna mig åt akvarellmålning. Men det får bli lite senare .... =) inte allt på en gång. Kram på dig

Stina sa...

Hej kära du!! Nu är jag hemma igen, men jag kommer troligtvis inte att skriva några inlägg på ett tag. Det är som att luften tog slut när jag kom hem, och hjärnan är bara ett enda stort tomrum. Tack för alla dina kommentarer, du är så snäll... Sköt om dig! Kram

Ninja sa...

Härligt i morgon får jag måla!