fredag 19 mars 2010


Nu önskar jag alla en God Natt. Dagen har varit "så där", har en liten rackars bacill som troligen drar runt i kroppen. Hoppas att jag känner mig i bättre form imorgon.
Då ska vi åka till ett ställe där det görs tvålar, salvor, oljor av naturprodukter. Det är ingen affär utan hon tillverkar/experimenterar i en ladugår i mörkaste Småland. Träffade henne på glas-kursen, så det blir spännande. Snart gör jag väl tvålar också? Ha, ha,

God Natt och glöm aldrig att ni är värdefulla.

3 kommentarer:

Stina sa...

Jadå, jag har överseende, lyckas själv få till det ungefär likadant ibland. Jag vet inte om man kan kalla det feber direkt, fast den steg några grader efter besöket på badhuset :) Imorgon har jag inte planerat in någon simning, såvida det inte kommer ner så pass mycket vått från ovan att man får ta några simtag. De har lovat regn hela helgen här i Skåne :(
Hoppas du känner dig piggare imorgon och att du får en trevlig dag i Småland. Nu vänder även jag näsan i riktning mot slafen... Sov gott! Kram

Marie-Louise sa...

hoppas du har sovit bra vännen, och att du mår bättre idag. Jag har tagit en aktiv vila här hemma och hoppade över träningen idag. Det behövs det känner jag. Vad spännande att kolla på tvålar och sånt där som luktar så gott. Ha en underbar dag. Jag har en liten valp som hälsar på min dotter så till kvällen kommer det nog upp några bilder på min blogg på underverket. =) Ha det så gott.

Ninja sa...

Härlig bild vind och fjällkänsla.....