onsdag 31 mars 2010

Till en vän


God kväll kära vänner, har nu återvänt till mitt kära hem( borta hela dagen)
Nu är det "full ös på tanten" Jag bakar, lägger in sill,påsk pyntar m.m.m.m.

Imorgon fylls vårt hus med "de extra kryddorna" och deras föräldrar.
Påskhelgen är räddad! Vi är såååå glada över att alla kommer hem.

Bilden ikväll är riktad till en speciell cybervän. Vet att hon tycker om den!

Kvällens tänk: Pengar kan bygga ett hus,
men det krävs kärlek för att
förvandla det till ett hem.

Glöm aldrig bort att ni är värdefulla!

5 kommentarer:

Stina sa...

Jo, jag vet...hon har fått räkor och fisk...och massor av kel..som vanligt.

Tack för bilden...haha..nähä..var den inte till mig :( Jag tycker i alla fall att den är fin...men jag förstår att den var avsedd åt någon annan :)

Glöm inte att spara några krafter tills imorgon när gänget kommer...och stannar ett tag förmodar jag..

Kram, kram

Marie-Louise sa...

Tack, är den till mig? =) Den är i alla fall underbar. Änglatofflor, tänker jag på. Jag är så glad för din skull, du får hem alla de dina med kryddor och allt. vad härligt ni ska ha i påsk. Idag när jag kom hem har min dotter städat lägenheten så nu är den påskfin och äldsta sonen åkte och handlade. Så jag ha blivit ompysslad, jag ligger här och äter lite choklad. mmmm. Sen ringde C också och tänkte på mig. Så idag klagar jag inte. Tusen bamse kramar, eller ??? var vi uppe i fem. hihihi

Stina sa...

Vilken tur att ni ska ha semester sen :)
Håller du på med brödbak så här dax, du är ju helt galen... Men energin sprudlar som bäst när man har nåt roligt att se fram emot, då är det bara att köra på i full fart.
Nix, ingen veterinär har ringt, jag ringde däremot dem idag. Esters veterinär var inte där eftersom hon jobbat natten, men jag ska försöka få tag på henne imorgon. Det är lite svårt att få kontakt, vissa dagar tjänstgör de på operation och då är de fullt upptagna. Men Ester verkar vara i hyfsad form nu, så det är inget direkt akut läge. Ha det så gott kära du... Kram & go´natt!

Marie sa...

Vilken vacker bild och jag tycker den passar sååååå bra till "vår" vän. Du är go du och omtänksam. Skriver så fina kommentarer som går rakt in i hjärtegropen. Låter som om ni får en god och trevlig påsk. Häääärligt! Skickar en kram och påskpuss via sladden och önskar dig fina lata sköna dagar. Kraaaaaaaaaaaaaaaaam.

Tigris Predikantan sa...

Fin "tanke", det stämmer ju!
:)