torsdag 4 mars 2010

Musik


Godmorgon, idag råder ingen tystnad i huset. Nu är det "fullt ös" med gamla godingar:
Neil Diamond,Jose Feliciano,Berry White,Demis Roussos,Roger Whittaker,Ray Charles,Janis Joplin och min favorit: Leonard Cohen! Honom såg vi "live" i Helsingborg(Sofieros trädgård)sommaren 2008. Oj, vilken upplevelse!!!

När all denna musik ljuder drar jag runt med hobbymaskinen=dammsugaren. Går mycket lättare då. I em och kvällen ska jag träffa mitt glasfusing gäng. Vi är i en speciell lokal med en helt nu fusing ugn. Glaset hettas upp till 900 grader!

Ha en bra dag & var rädd om er! Alla är vi värdefulla!

3 kommentarer:

Marie-Louise sa...

oj, vilken energi som kom av ditt inlägg., :) Det bara sprudlar! Med tanke på "änlgatofflorna" så gick min damsugare sönder igår, så tofflorna får ligga ett tag til. Jag har sådan där otur just nu, diskmaskin, damsugare, framrutan på bilen har gått sönder och en felparkering på det. Jag är nästan rädd för vad som komma skall... sjukskriven och ingen ekonomi. Men vad roligt för dig med träffen ikväll, jag blir så nyfiken vad du gör med glasset. Ha en bra dag och en underbar kväll. Kram

Ninja sa...

Är det ett exempel på din glasfusingkonst du visar? Jag köpte härliga glassmycken i Rom....man kan göra så mycket fint i glas!

Stina sa...

Tusen tack!!! Roligt att du gillar min blogg - jag uppskattar verkligen alla läsare :)
Trevligt att besöka din sida, här var det mycket fint att titta på. Är det dina egna skapelser? Och visst går allt lättare ackompanjemerad av favoritmusiken :))

Ha en skön kväll!