söndag 14 mars 2010

Lust Fyllt


Ja, så hette stället vi besökte idag tillsammans med ett par vänner. Fotot är från ett av arrangemangen inne i huset.
Wow, vilket ställe......rofylld, gårdsmiljö med underbara saker att titta på.
Vilka dofter....jag blev helt lyrisk av att kliva in i denna miljö.
Passade perfekt när det var en "sockerdricka" dag.

Köpte med mig några underbara tvålar & torkad lavendel som man köpte i lösvikt.
Sedan åt vi en god lunch på detta. Om jag ska sammanfatta dagen med ett ord så blir det. LUST FYLLT.

Nu önskar jag er alla snart God Natt & hoppas att början av veckan blir bra.

Avslutar med följande som är skrivet av W Shakespeare:
Kärleken ser inte med ögonen
utan med själen.

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

ja, jag förstår att dagen var lust fylld. Vilket ställe, jag har ett ställe här som jag åker till då och då, bara för att njuta av atmosfären. Country house heter det. Underbart att gå och titta och njuta. Hon har precis utökat sin hörna med kläder till ett helt rum nu också. Jag älskar klänningar med underklänningar med volanger på, romantisk stil. Den där massagen lät spännande, den ska jag kolla upp någon gång. Kram på dig och godnatt.