onsdag 10 mars 2010

Giraff


Vänner, har idag varit till min frissa. Har haft samma i 16 år....... Det är så skönt att bara sätta sig ner & sedan vet hon precis hur jag vill ha det. Önskar extra lång hårtvättning....hm.hm de är så skönt. Idag blev det klippning o lite ljusa slingor. Nu när jag står i spegeln och tittar kan jag tycka: ja, såååå ful är inte den gamle damen......Efter detta blev det lunch och sedan en liten siesta på soffan men den lilla filten över sig(tant varning)i ca 30 minuter.

Nu något att fundera över: giraffen sover endast ca 20-30 minuter/dygn.
siesta på dagen ca 5 minuter.
stort hjärta(som en badboll)

Ha en fortsatt bra dag.

3 kommentarer:

Ninja sa...

Giraffer är så fina och så har de stort hjärta ;)
Ps. Klicka på bilden på priset på min blogg, då öppnas en ruta, välj "spsra som", då kommer ett fönster med "mina bilder" upp, klicka på foldern med din giraff i för att aktivera den,klicka sedan på rutan det står "öppna" på, när rutan byter namn till "spara" så klickar du på "spara".
Nu har du sparat bilden i din dator. Nu lägger du in den precis som du gjort med giraffen!

Marie-Louise sa...

Hej vännen, jag ska ta det lugnt och känna efter och vila en liten stund varje dag. Skönt att gå till frissan och fixa håret, det skulle jag behöva men det blir nog inte förren i maj, när ekonomin har ordnat sig igen. Jag arbetar halvtid fördelat på ons, tors, och halva fredagen. Men lektions mässigt så har jag två i morgon förmiddag och en på fredag morgon. Så det går bra. Ha en skön kväll. Kram

Stina sa...

Tja, du jobbar ju mycket med glas :) Det blir så ibland, man har för bråttom över tangenterna. Det blev ingen glass idag - man måste köpa ett helt paket när man handlar från glassbilen...och det är inte alls bra att ha en massa glassar lättillgängliga hemma i frysen :) Du är säkert hur tjusig som helst i dina slingor, solkysst hår är alltid uppiggande.. Ha en bra kväll!