fredag 26 mars 2010

Kaffetant?


Kära vänner hoppas att ni alla har det bra. Vad har jag gjort? Har unnat mig njutningen av att bara "vara", fikat med en väninna... Har nog blivit en riktig kaffetant....hur dom nu är ? Ja, sen en sak till hände:
Vi åker till Berlin(har blivit vår stad) om två veckor. Fick ett mail om att vi nu har två biljetter till Theater am Posterdam & skall då se Blue Man group..Jippi!

Förstår ni att jag är helt slut efter en sådan här tung dag? ha, ha
Önskar nu alla en trevlig helg och glöm aldrig bort att ni är värdefulla.

Avslutar med: Blott den som lever som
levande njuter av livet

3 kommentarer:

Stina sa...

Blå gubbar...det låter kul :) Är det de som uppträdde på Melodifestivalen i år? För det handlar väl inte om nån show med Smurfarna :))

Ja, visst skämmer man bort de små liven och det är säkert därför de blir så upprörda när man plötsligt gör något mot deras vilja. De förstår ju inte varför... Ester surar också när jag är borta för länge, även om hon blir precis lika ompysslad av kattvakten. Allt är ju inte som vanligt och Ester gillar inte förändringar.
Hoppas du får en härlig helg! Kram

Stina sa...

Hur pilska ankor beter sig...tja...ungefär som människor...hane jagar hona ;) eller rättare sagt - 10 hanar jagar en hona... När parningstiden är över brukar honorna i det närmaste vara totalt fjäderlösa.

Go´natt!

Marie-Louise sa...

Vad skönt att få åka till Berlin! Vad trevligt ni kommer att ha. Du har haft en mysig dag också läser jag. Jag har inte heller haft det så tokigt, jag åkte och handlade lite med min dotter och tog det lugnt med te. Sedan har jag varit på 18 års kalas hos mina kära vänner sedan 15 år tillbaka. Det som var annorlunda var att min exman också var där eftersom det här var våra bästa vänner. Vem ärver vännerna? I år gjorde vi så att vi var där båda två men jag vet inte hur det blir i längden. Jag saknar honom som person trots att jag har C. Nu är jag hemma själv, lillsonen är hos exmannen, dotter och son är ute med vänner. Jag mår konstigt så jag hamnade här hemma hos mig och skippade besök hos C. Nu ska jag sova efter god mat och fika. Kram goa vännen.